Åh halleguttan.

6/6 Lördag

Jag hämtade upp Johanna klockan 7 så åkte vi till coop och handla lite och åkte sedan vidare till Tommy där vi skulle kolla fotboll. Hos Tommy var redan Maria, C-M, Kim och Viktor, och lite senare kom även Jessiqa. Sverige var kassa! Efter matchen kom Simon, TobbeW och Leo förbi. Vid 11 gick jag, Maria, Johanna, TobbeW och Leo ner mot joar för att gå på stadsfesten. Där inne var det riktigt kul och dom spelade ju min favoritlåt;D När joar stängde gick jag och Maria upp till torggrillen för att köpa french, mumsmums och sen blev det hemgång.


7/6 Söndag

Samling i Fjärdhundra kvart i 1 för att spela match mot Knarrbacken. Vi låg under med 2-0 och vi trodde det var kört men vi spelade bättre och slutresultatet blev 2-2:) Efter matchen var det bara att skynda sig hem och käka och fixa mig. Jag blev upphämtad av Maria klockan 6 och sedan åkte vi och hämtade upp Maro för att åka till Grillby och kolla på Nordia-Håbo:P Finfint;D Efter matchen åkte vi till Donken och käkade lite och sedan åkte vi till Skolparken där Tommy, Viktor och C-M var. Vi lekte lite i lekparken och åkte sedan till Coop och träffade min älskling;) Sedan blev det Donken igen;P Efter det släppte vi av killarna hemma hos sig och jag, Maria och Maro åkte hem till mig och satt vid datan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0