Onsdag.

Igår hämtade Maria upp mig 20 i 7 för att åka ut till Bresse på handbollsträning. Tränade till 8 och sedan åkte vi hem igen. Då var det bara att vänta på att Maro skulle komma hem från sin match. Så jag väntade och väntade, och tiden gick såååå sakta:P
  Maro och Jenny kom hem till mig kvart i 11 iaf:P Då tog vi shots och svepte cider och klockan 11 gick vi ner till joar. Där inne var det fullt med folk, vi var där till klockan 1, då det stängde. Vi hamnade på efterfest hos Rickard och där var det trevligt. Mitt gips är helt nedkladdat nu iaf, haha.
  Vi var hos Rickard i några timmar, och jag kom hem kvart i 5 på morgonen:P

Bilder kommer upp när Jenny skickar dom;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0