Allsång på Skansen.

Tisdag 14/7

Jag, Jenny och Tori tog bussen till Bålsta kvart i 10. Haha roligaste på bussen. Jenny håller på att berätta någonting och typ skriker "Neeeej" när en kille ska sätta sig framför Jenny. Haha, chockad han blev;P I Bålsta träffade vi Madde och vi tog pendeln till Sthlm. Vi gick direkt till JC för att köpa linnen till Vintrosa och därefter gick vi till Kungshallen för att käka pizza:) Tur att jag hade min personliga assistent där som kunde skära pizzan åt mig;)
Jag - 2 caprizosa och 2 color
Pizzagubben - 2 cola eller 2 color?
Jag & Jenny - 2 color, haha

Ni kanske inte fattar men det var kul iaf:P
  Tori fick ett ragg där inne också, riktig heting faktiskt;) HAHA!

Efter vi ätit så tog vi bussen ut på Djurgårn och vi gick in på Skansen. Vi gick direkt och kollade på djuren, men dom roligaste djuren var ju döda så det var inge skoj. Sedan väntade vi bara på att allsången skulle börja, och det var ju 4-5 timmar tills dess så vi satte oss ner på marken och väntade. Vi fick iaf några bra kort på Alexander iaf;D
   När allsången var slut fick vi fribiljetter till Grönan så vi gick dit och kollade, men vi var bara där en 20 minuter och sedan tog vi den fullsmockade bussen in till stan igen. Vi tog pendeln tillbaka till Bålsta igen och där fick vi vänta en halvtimme på bussen och vi var tillbaka i Enköping klockan 12.

Det har varit en riktigt rolig dag trots den långa väntan. För vi fick ju se Alexander;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0