L.

5/8 Onsdag

Jag, Maro, Madde och Maria var ute på Terassen på kvällen. Det var riktigt roligt:)


6/8 Torsdag

Familjen åkte till Furuvik klockan 9 på morgonen. Spelade badminton, kubb, var ner till havet och hade picknick, kollade tv.


7/8 Fredag

Åkte hem till Enköping runt 2-tiden. Hemma var det bara att hoppa in i duschen och fixa sig. Sen ner till Enavallen och kolla på Maro och Bellas match med Maria, Jenny och Blondi. Efter matchen hem till mig för att förfesta för att sedan gå ut. Bananbella fyllde ju 18;D


8/8 Lördag

Åkte ut till Fjärdhundra klockan 1 för att döma EP-cupen. Efter det kolla på mitt lag som spelade mot EIs, blev tyvärr förlust. Efter matchen åkte jag direkt ut till Hagby för kusinträff. Kom hem run midnatt.

9/8 Söndag

Gick upp halv 2, klockan 3 åkte vi till Perssons för att fira Fredrik som fyller 15 idag. Det blev fika och tårta:) Snart ska jag träffa PZ och Kåtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0