Kräftskiva.

Igår åkte jag till Maria vid 4. Vi gjorde våran hemuppgift till funktionärskursen och sen kollade vi på snyggingen på tv ;D Nej Maro, det är inte han du tror. När det programmet var slut så fixade vi oss, och halv 7 kom Tommy och Gustav och hämtade oss. Bäst karta hade vi, haha:D När vi kom fram till Johanna så fick vi en välkomstdrink och när alla hade kommit så hade vi 3-kamp. Tyvärr så vann inte mitt lag, men det var väl lika bra för priset var en flaska vin och det är inte gott. :P
  Efter 3-kampen så åt vi kräftor och drack, sjöng snapsvisor och så. Jojo och Maria var såå snälla mot mig, haha. Det blev lite dans och Sebbe spelade gitarr. Det var en riktigt trevlig kväll:)
  Tommy kom och hämtade mig, Maria, Haake, Rickard och Klaman vid kvart i 3. Så åkte vi hemåt, släppte av alla människor och sen kom jag hem halv 4:)

Tack Johanna och Petra för den trevliga kvällen. :)
Och tack Tommy för att du skjutsade ut oss och hämtade oss mitt i natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0