About you now.

Fredag;

Klockan 12 var det dags för match i upplandscupen mot Tierp, som spelar i div.2. Så vi fick 3 straffar mot dom, och satte alla + gjorde ett spelmål. Hur många mål dom gjorde kanske jag inte ska skriva här, haha! Direkt efter matchen åkte jag, Maro, Jenny, Madde och Maria ut till F-100 för vi skulle spela Påskcupen. Vi kom dit 10 min innan matchstart så vi var väl inte så förberedda och vi hade ju inte så lätt motstånd heller;P Vi förlorade alla 3 matcherna så halv 5 var vi redan på väg hem:P Jag, Tori och Madde åkte hem till mig och så duschade jag, och fixade mig och så. Klockan 6 kom min syster med familj och så hade vi påskägssletning, jag hittade mitt ägg först, tack Tori och Madde för hjälpen;P Haha. Sen åt vi påskbord , gott gott:D Halv 8 gick vi ut på stan och träffade Maro, Jenny och Maria så hade vi sällskap till Linda:) Men jag och Madde fick cykla hem till mig igen för att hämta singstar och playstation, och sen cyklade vi ner igen:P Vi sjöng lite singstar och sen kom några grabbar. Vi drack, pratade och hade kul. Vid 12 gick vi ner mot joar men stannade till hos Max först, haha Maria;P Maro, lägg ut filmen;P Det vart hemgång från Joar vid 3, så jag, Maro och Jenny gick upp till torggrillen och köpte French hot dog;D Kom hem runt halv 4 och somnade direkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0