I miss you.

Tisdag;

Handbollsträning på morgonen, var riktigt rolig faktiskt:P Vi körde halvkontringar och så fick man ropa på hjälp och då kom en medspelare in på planen och hjälpte till, så vi körde japaner och sånt, stackars Maria i mål;P
Som andra lektion hade vi samhäll och då gjorde vi nutidskryss, som vi alltid gör på tisdagar, och sen jobbade vi om ekonomi. På lunchen träffade jag två indianer, Maro och Jenny;) Haha, vi satt och pratade i cafeterian ett tag och sen kom Bells och Blondi så då gick vi in i matsalen och åt mat;P Sen hade jag naturkunskap där vi gick igenom ögats delar och kollade på en film om djurens ögon, hur dom ser och så. Som sista lektion hade vi matte c. Jag och Linda var grymma på lektionen, klarade HELA 6 tal! utan hjälp också. Så det var riktigt bra;)

På kvällen hade vi handbollsträning och Tori höll i uppvärmingen, mina ben var typ döda efter;P Haha.

Kommentarer
Postat av: Snooorii !

Bara för att du är så klen Mattan, du får börja träna lite nu ;) haha

2009-04-02 @ 22:15:26
Postat av: Mattan ;)

Vet du hur jobbigt det är;P Haha, du hade säkert också träningsverk efter första gången du gjorde det där;P

2009-04-02 @ 23:20:52
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0