I live my life for you.

Lördag;

Jag träffade Maro, Bella, Blondie och Ilona vid banken kvart i 3, så gick vi på marknaden och kollade. Var väl som alla andra år. Aja vid 4 träffade jag Madde vid bussen och så gick vi hem till mig och jag bytte om. Sen skjutsade min bror ut mig och Madde till Tori:) Vi skulle grilla ute men det var så kallt så vi grillade inne istället;P Det blev kött, klyftpotatis och bearniessås till middag:) Riktigt gott! Efter maten gick vi upp och spelade tv-spel:D Gick inte så bra i början men sen gick det bättre och bättre;P Sen gjorde vi milkshake med glass, vanlijyoughurt och jordgubbar och det var också väldigt gott:) Vi kollade även på Robinson, första avsnittet som jag såg:P Efter Robinson var slut så spelade vi tv-spel igen;D Klockan 11 kom min bror och hämtade mig och Madde och så skjutsade vi Madde till bussen:)
  Tack tjejer för en väldigt bra kväll:) <3

Kommentarer
Postat av: Tori! :D

Tack själv Mattan! :)<3

2009-04-19 @ 09:22:07
Postat av: Natta

Det var riktigt kul:)

2009-04-20 @ 18:27:55
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0