Beautiful.

Fredag;

I skolan hade vi samhäll som första lektion, på den gjorde vi bara läxförhör och sen fick vi sluta så jag, Leijon, Maria och Qa gick hem till Leijon och bakade cocosbollar;D Vi kollade också på Fantomen på operan men efter typ 20 min in i filmen gick jag tillbaka till skolan för att ha geografi. Och de andra skolkade, inte bra asså:P På geografin gjorde vi inte mycket alls, jag kommer faktiskt inte ihåg  alls vad vi gjorde:P Men efter 1 timme och 40 min med Bergman så orkade vi inte skolan nå mer;P Så jag, Jossan, Sanna och Jenny gick upp på stan  och satte oss vid fontänen och åt glass. Mjukglass, finns det nå godare?;P När vi ätit upp glassen gick Sanna till bussen och vi träffade Tori. Och så gick vi ner till Coop  där vi skiljdes från Jenny och träffade mamma:P Vi åkte hem till mig och så kom Maria och Jessiqa. Efter ett tag kom Maro, Jenny och Madde också. Så åt vi alla korv med bröd;D Och sen fixade vi oss inför studentfesten. När alla var klara gick vi till Leijon och började förfesta där med dricka, singstar och ölspel:) Vid klockan 8 gick vi ner till joar och fick en välkomstdrink. Vi hade ju studentfest med Bålsta och då träffade vi roligt folk där inne;) Haha vi satte oss och åt och sedan blev det drama. och kvällen blev förstörd redan klockan 11. Kul.



Lördag;

Jag vaknade klockan 2 men somnade om igen till kvart i 6. Skönt att sova länge;D Jag åt middag direkt när jag gick upp och resten av kvällen har jag suttit vid datan och kollat på tv:)

Kommentarer
Postat av: jenny

kvart i 6!?!??!???! du är ju fanimej inte riktigt klok, kvinna! :O

2009-04-04 @ 20:50:26
URL: http://jennyokarlstrom.blogg.se/
Postat av: Natta

Hah riktigt skönt att sova länge ;)

2009-04-04 @ 21:16:02
URL: http://nathalieehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0