A moment like this.

Skoldagen;

Började med idrott som vi hade med SMID1:orna. Vi körde badminton och vi skulle lära oss olika slag eller vad det heter:P Och i slutet spelade vi matcher. Efter idrotten hade vi svenska och på den fortsatte vi med våra idrottsklubbar. Sen var det dags för lunch, pizza, var riktigt gott för en gångs skull:) På rasten träffade vi Maro och Jenny som vi pratade Västerledsminnen med;D Jag och Maria såg roligaste killen utanför akvariet, och det var tur att vi skulle svänga ner till våran korridor när vi såg han. Haha vad vi skrattade:P Vi hade filosofi efter lunch och på den började vi med ett arbete. I början av filosofin när Urban pratade så öppnades dörren. Och då var det den där roliga killen utanför akvariet som kom in, som hade gått fel. O jag och Maria började asgarva, haha! När vi satt i akvariet och jobbade med arbeterna så chattade jag med Maro på fc;P Haha, roliga meddelanden;P Sen var skoldagen slut kvart i 2:D Var faktiskt en riktigt rolig dag i skolan, haha:P

 Efter skolan åkte jag och mamma till Västerås, jag hittade en studentklänning och lite andra kläder:) Sen blev det Donken, mums!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0